Tangiers Casino Player comments

56 comments on Tangiers Casino

Maureen Smart on June 27, 2020. Reply

Why is my winnings been sent back to game I have sent everything that you have asked for regarding withdrawal this money was won with no bonus owed this will be the fourth time I’ve requested withdrawal please explain the problem.

Tangiers Casino on July 3, 2020. Reply

Hello,

Thank you for reaching out to us!

In regards to your previous withdrawal requests, they have been declined because we were missing some documents necessary for the withdrawal process. As per our Banking Page, If we require additional verification, we may ask for the following:

• Credit/Debit Card Vouchers of all cards used in the past six (6) months;

Your account is currently in the Verification Process. The process includes but is not limited to a review and authentication of the paperwork that has been received; verification that Account information matches the documents on file; and a thorough review of the Game sessions. Once the Verification Process has been completed, your withdrawal request will be reviewed in the regular timeframe.

Should you require any additional help or information, please do not hesitate to contact us, we are available 24/7.

Kind regards,
Tangiers Casino

April on June 27, 2020. Reply

I’ve won over $15,000 of cash which isn’t bonus, put in a request for $4000 which is the max amount and still have $10,000 in my account. They keep telling me wait for 5 business days and its being processed shortly but nothing yet.

Tangiers Casino on July 3, 2020. Reply

Hello,

Thank you for reaching out to us!

Kindly note that as per our Banking Page, withdrawal requests shall be reviewed from Monday to Friday. We aim to review all withdrawal requests within 72 hours from the moment the customer has placed a withdrawal request on the Account. However, withdrawal timeframes are dependent on the verification status of the customer. As part of our requirements we must collect documentary evidence of customer’s identity and this can affect the timeframes of withdrawal review (up to 5 business days).

Should you require any additional help or information, please do not hesitate to contact us, we are available 24/7.

Kind regards,
Tangiers Casino

Francisco on June 23, 2020. Reply

, i played my 25 free spins i then won € 2025 after winning my € 2025 i fulfilled the withdrawal requirements with a € 25 charge so i stayed in my account with € 2050 then I loaded it with € 25 and asked for a withdrawal of € 2025 in my account, my € 25 was out of bonuses where I won up to € 240 so I also asked to withdraw. .now Tangiers withdrew all my money and just let me receive 100 €, it can’t be, I want my money after loading I won is not bonus money .

Tangiers Casino on July 3, 2020. Reply

Hello,

Thank you for reaching out to us!

Kindly note that your initial winnings originated in the Sign Up Bonus. As per our Bonus Rules item 1.1.2. Any winnings from the Sign-up free spins have a maximum withdrawable amount set to 100. Your second withdrawal request for the winnings originating in your deposit has been approved today.

Should you require any additional information or assistance, please do not hesitate to contact us, we are available 24/7.

Kind regards,
Tangiers Casino

OasisBro on June 22, 2020. Reply

Continuing to get lots of small wins at Tangiers, but they all ad up. I have been playing on a $400 win I got in april so no complaints here yet.

Tangiers Casino on July 3, 2020. Reply

Hello,

We hope this message finds you well!

We would like to thank you for your feedback! We always strive to maintain the highest standards when it comes to our promotions as well as our services. Make sure to check out our tournaments and Races, as they are a fantastic way to boost your balance!

Should you require any additional help or information, please do not hesitate to contact us, we are available 24/7.

Kind regards,
Tangiers Casino

Tammi Knight on June 20, 2020. Reply

I have numbers n numbers of screenshot not them taking my money on blackjack n not letting me play. they take the money but remove the bet. Over 20 emails of screenshots. Take this as a example. I just deposited 80 dollars got on blackjack placed a 20$ bet. Took the money so now I have 60 but my amount was removed and I wasn’t playing. But still I sit at 60. I have been sending emails over n over again for this to be addressed n even asked is it just me they don’t too.

Tangiers Casino on July 3, 2020. Reply

Hello,

Thank you for reaching out to us!

Kindly note that all of your misplaced bets have been returned to your balance.

Should you require any additional help or information please do not hesitate to contact us, we are available 24/7.

Kind regards,
Tangiers Casino

Gabriel on June 19, 2020. Reply

They chat to you and the next thing you know they ignore you totally.

I have found that a player pay to play and never wins because of their bonuses which they add to your deposit that a person do not even ask for as when the bonus comes on I delete it but it still gets added to your account.
It is very frustrating as a person is playing big amounts but you can never withdraw as they do not allow you too.

Tangiers Casino on June 19, 2020. Reply

Hello,

Thank you for reaching out to us!

Kindly note that you can opt out of any bonuses, just reach out to your account manager and they will help you decide which option is the best for you. You can always choose to play with a cashback offer instead of a bonus. Cashback does not come with any sort of wagering requirement, so you can withdraw your winnings at any point, provided your documents are on file.

In regards to the withdrawal procedure, the two main conditions are completing the wagering requirement for your bonus and having all the required documents on file. For more information regarding withdrawal guidelines, please check our Bonus Rules and Banking pages.

Should you require any additional help or information, please do not hesitate to contact us, we are available 24/7.

Kind regards,
Tangiers Casino

EvaB on June 16, 2020. Reply

Big name in new zealand gambling. Biggest promotions in the country are backed up by some exciting live gameplay and the best slots. Top site that pays out.

Tangiers Casino on June 19, 2020. Reply

Hello,

Thank you for your feedback!

We always strive to maintain the highest standards when it comes to our promotions as well as our services. Make sure to check out the Races, as they are a great way to boost your balance!

Should you require any additional help or information, please do not hesitate to contact us, we are available 24/7.

Kind regards,
Tangiers Casino

Katrina on June 10, 2020. Reply

I had played on Tangiers for a couple of years and eventually decided to withdraw a reasonably smallish amount$550..Everything seemed to be going well and after almost 2 weeks I get an email saying withdrawal had been approved…wonderful, I thought so then I waited…&waited then decided to chat to someone online at Tangiers who informed me it would be in my bank any day now…needless to say it wasn’t and when I next tried to get into my account,I couldn’t and had an email saying they’d decided to close my account,no funds returned and no reason at all as to why they just shut me down so it obviously a joke& just as I’d always been warned they had no intention of honouring withdrawals,only interested in deposits..only wish I’d listened when I was warned..so disappointed..used to enjoy having a go at online slots but not anymore

Tangiers Casino on June 12, 2020. Reply

Hello,

We hope this message finds you well!

Please note that your winnings originated in a free bonus. As per our bonus rules item 2.1.9. Free bonus withdrawal limits, maximum withdrawal amount from free bonus money are as follows:
(i). Basic maximum 100

Your withdrawal request has been approved, and our Accounting department reached out to you for confirmation that the funds have arrived in your account.

Should you require any additional information or assistance, please do not hesitate to contact us, we are available 24/7.

Kind regards,
Tangiers Casino

J.Utah on June 8, 2020. Reply

A welcome package that is easily claimed and you get going quickly. Nice staff and quick games on mobile.

Tangiers Casino on June 12, 2020. Reply

Hello,

We hope this message finds you well!

We would like to thank you for your feedback! We always strive to maintain the highest standards when it comes to our games and promotions. Make sure to check out our Races as they are a very nice way to boost your balance!

Should you require any additional help or information, please do not hesitate to contact us, we are available 24/7.

Kind regards,
Tangiers Casino

ROBERT PESAK on June 2, 2020. Reply

i hope this will help even 1 person wasting their money at this casino like i did as they do not pay winnings even if they were won fair and square.. i will start by saying that i am not a heavy gambler and have been a loyal customer of Tangiers for 3 years now and have never made a withdrawal i have had my account up to $2500 in the past at times…i made sure all my documents were verified before i played so if a time came when i did win good money and i needed it i would have no problem to withdraw it…well i won $4760 i tried to withdraw $4000 as Tangiers said i could…i waited a week as they say and then they cancelled my withdraw and put my $4000 back into my account with no communication what so ever as to why… as there was no reason what so ever to do this as i made sure that there is no reason if i won money that i could not withdraw it..the games are fair but the people that run it have a trick up there sleeve and what they do is they change the coin value… i only play $2.50 per spin on occasions and many of times the coin value has been changed to 5 and sometimes i have had to change it back from 10 coins as you look at the money you are betting and it is correct but you do not see the coin value unless you get into the money side…. so you either loose your money quicker or if you win big then they say you were betting too much and we are not paying you as other people have had this problem on other reviews that i have read…this is what has been happening to me i am playing a game and it gets out of that game and goes to the home page when i get back into my game the coin value has been changed…this casino has lost a loyal customer as i would have spent more money there in the future as i did in the past but i am never wasting my money at this casino again…what excuse do you have for this review Tangiers

Tangiers Casino on June 5, 2020. Reply

Hello,

Thank you for reaching out to us!

In regards to the withdrawal request, please note that as per our Banking Page if we require additional verification, we may ask for the following:

• Credit/Debit Card Vouchers of all cards used in the past six (6) months;
• Proof of ownership of payment method – depending on the method used, this may include a copy of a recent bank statement or a screenshot of the e-wallet;

Your latest payout request was declined because we are missing the proof of ownership of the payment method, in this case a bank statement or letter.

Regarding the bet amount, the coin value depends on your input when accessing the game and does not change once it is set. You can always change the value of the entire bet or the coin value specifically, however please note that some games have more lines than others. If you set coin value to be 1, one coin per line, and the game has 10 lines, this would total a 10 bet, however if you have the same settings of coin value 1 and one coin per line on a game that has 25 lines, this would amount up to a 25 total bet amount. You can alter the number of coins per line as well the coin value for each spin before placing your bet.

Should you require any additional information or assistance, please do not hesitate to contact us, we are available 24/7.

Kind regards,
Tangiers Casino

Should you require any additional

Cstew95 on May 26, 2020. Reply

Classic old school casino that still looks great and manages to do most things well. In game bonuses are better than the welcome but so what. Freespins all the time and keep an eye on your spam folder as their offers end up there sometimes

Tangiers Casino on May 28, 2020. Reply

Hello,

We hope this message finds you well!

Thank you for your feedback! We always strive to improve and maintain our services to the highest standards. This also includes our range of games, and we are continuously updating and adding new games, so make sure to check with our chat hosts for the hottest games and best offers!

We are looking forward to seeing you online soon!

Kind regards,
Tangiers Casino

CW1500 on May 26, 2020. Reply

One of the best slots races online. Very easy to claim a prize especially by playing late on NZ time. Easy to enter comps with deposit and enter comps. Very generous payouts for not much effort when you time it right.

Tangiers Casino on May 28, 2020. Reply

Hello,

We would like to thank you for your feedback!

We are happy to hear that you enjoy the Races and bonuses and please know that one of your Account Managers will always be online and ready to get you the best deals and promotions.

We hope to see you online soon and we wish you the best of luck with the games!

Regards,
Tangiers Casino

JonDoe21 on May 25, 2020. Reply

Tangiers is well rviewed on a site where I trust the reviews left. The wlcome bonus is OK but the in game bonuses and tourneys are why I think Tangiers is so popular. They spend a lot of time and effort on the tourneys here with very good prizes and new competitions most days.

Tangiers Casino on May 28, 2020. Reply

Hello,

We hope this message finds you well!

We are glad to hear you are enjoying the bonuses and perks of your account. We have plenty of offers available, as well as some great tournaments waiting for a winner! We hope to see you online and on the leaderboards soon!

Best of luck with the games!

Regards,
Tangiers Casino

Joseph Martire on May 7, 2020. Reply

I deposited $480 into there casino divided into 3 deposits . The first deposit they gave me some bonus that I didn’t even want . No big deal . I played I lost . I bought in again played and lost . Them bought in the 3rd time . Played for an hour or so and my 180 became 780 from winnings . I was happy . I went to withdrawl the money . Was informed that since I was still under bonus that I have to play a certain amount before I cash out . I was upset and felt cheated. I then asked Custumor support how much I had to wager . She said 12500 . Yes folks 12 thousand 500 . It was rediculous . I said to myself by the time I wager that amount the money will be all lost anyways , so I went back to the machines . And started betting heavy 10 5 20 50 bucks a spin planned on blowing the 700 and never using the site again. During this time I ended bringing my total from 700 to 6500 . I was happy . Very happy . As I go to withdrawl it says 4000 per week limit . So I cashed out 4000 and left 3500 in my account . Got no confirmation or nothing 3 days pass I decide to contact them to find out what’s going on. I’m informed it takes up to 7 days for withdrawl on the seventh day still nothing , 8th day nothing . 9fh day I get a letter that says my winnings have been voided . And a link to the terms and conditions , that I agreed to when I received my bonus . The rules that can be changed at the casinos discretion , I was livid . They robbed me 4000 bucks . And still can’t get a hold of anyone at the casino . Two days later I get a letter that says they will refund my deposits . In 10 days . Yesterday there was a visa reversal for 200 and 170 In mu account . 370 total and today the money is gone as well as the statement of this reversal .

Tangiers Casino on May 13, 2020. Reply

Hello,

Thank you for reaching out to us!

Kindly note that as per our Bonus Rules item 3.4. Until the play through requirements have been met, the maximum amount per spin/ bet that can be placed is 5. We reserve the right to decline a withdrawal and void any winnings, if you place a bonus money bet higher than the allowed limit.

You placed a withdrawal request on the 20th of April, and it was reviewed within 5 business days, as per our Banking Page. During that review we found that your game sessions were in breach of our Bonus Rules item stated above, which lead to your winnings being voided.

Please note that our Terms and Conditions item 3.10. states that You shall be courteous to other Users and representatives of Tangiers Casino and shall avoid rude or obscene comments, including in chat rooms. Based on the conversation with your Account Manager on the 27th of April, you were in breach of this term.

Kindly note that all of your deposits have since been refunded.

Regards,
Tangiers Casino

BigBird5 on April 28, 2020. Reply

Bonus is not great but you will make money on the promotions and they are generous with their freespins.

Tangiers Casino on April 28, 2020. Reply

Hello,

We hope this message finds you well!

We would like to thank you for your feedback, we always strive to maintain the highest standards when it comes to our services. We would also like to invite you to try our Races, they are short, wager-based tournaments that will definitely help you boost your balance. Don’t hesitate to reach out to your Account Manager for more information about our promotions.

Should you require any additional information or assistance, please contact us, we are available 24/7.

Kind regards,
Tangiers Casino

Johanna W Botma on April 3, 2020. Reply

Reading all the reviews my problem is just the same my withdrawable cash was 2600 I have asked the agent what my withdrawable amount is and they told me 2600 .When I withdraw the money they told me I will get $100 according their rules
I verified my account and after a long wait the told me I will receive
R1000 .I am from SA so if I get $100 the amount is not R1000
Then they told me I must deposit which I did
Then I have to open a Neteller account which was also difficult I open verify everything but I could not withdraw the money
Then they asked me a photo of my id in my hand infront of my face I could not believe thisI have asked tangiers casino for help I have ask neteller for help but no help at all
Today 4 April 2020 I received an email from tangiers that my account had been closed So was my account at neteller not tangiers aswell as neteller were willing help me withdraw my money
I will also contact the gambling board with my problem
I made copies of all our conversations

Tangiers Casino on April 7, 2020. Reply

Hello,

Thank you for reaching out to us!

Kindly note that the maximum cashout for your VIP level and the type of bonus that your winnings originated in, as per our bonus rules page, item 2.1.9. Free bonus withdrawal limits:

Maximum withdrawal amount from free bonus money are as follows:
(i). Basic maximum R1000.

Your withdrawal request has been approved on the 24th of March for the maximum amount.

For more details regarding the status of your account, please email us at security [@] tangierscasino . com (typed together) and we will be more than glad to answer your inquiries.

Kind regards,
Tangiers Casino

Sheldon on March 24, 2020. Reply

Have been waiting 2 weeks now to make my first withrawal with this casino. First week, made withdrawal, verified my account sending all required documents, only to wait a week to have it cancelled because I hadnt sent my bank statements. Sent through immediately. Made another withdrawal, only to have it cancelled a week later again with no explanation. This is after being told that I had sent all the required paperwork through. This time it is a voucher, which contains all the details I have already sent this casino, which was found in another section of the terms of conditions. Which doesnt show up on my mobile site. Waiting a week to tell you something they could have clarified immediately is an absolute joke, leaving the money accessible to gamblers. I am hopeful but not optmistic that I wont be waiting another week only to be told to jump through another hoop

Sheldon on April 1, 2020. Reply

Just an update. Waiting another week (well 7 days and 5 hours) to have my withdrawal cancelled again. This time for a ‘random verification process’. Unsure why they needed to wait a week to cancel it, but I guess theyre running out of reasons not to pay me.

Tangiers Casino on April 7, 2020.

Hello,

We hope this message finds you well!

Please note that your account has been entered into the Verification Process. As stated on our Banking page, Security and Management reserve the right to choose Accounts with pending payouts randomly for an additional verification process.

The process includes but is not limited to a review and authentication of the paperwork that has been received; verification that Account information matches the documents on file; and a thorough review of the Game sessions.

If you have any additional questions regarding the withdrawal process or verification process, please do not hesitate to contact us, we are available 24/7.

Kind regards,
Tangiers Casino

Sheldon on April 10, 2020.

My issue isnt the ‘random’ verification process, that you put me through after already waiting 3 weeks to withdraw my money. Its the fact you wait the entire 7 days to cancel my withdrawal, then tell me i will need to wait another 7-14 days before the verification is complete. Thats 6 weeks at the very least before I could expect to see any withdrawals from my account.

Penash Gregoire on November 5, 2019. Reply

Hello I had a cash balance in my account and won 4000 and requested a withdraw and I only received 100 it said cash balance didn’t say bonus balance if it did I would of understood but it said cash balance, I would just like the money I won

Tangiers Casino on November 13, 2019. Reply

Hello,

We hope this message finds you well.

Please be informed that your withdrawal request has been approved for the amount of CAD 100, due to the fact that your winnings were issued from a free bonus. As per the rules of the website and your VIP level, the rest of the funds have been automatically voided by the system since they were not cashable.

Please refer to the Bonus Rules page, section 2. Bonus and Free Spins – General Terms:

Maximum withdrawal amount from free bonus money are as follows:
(i). Basic maximum CAD 100,

We hope the information has helped you and should you have any further questions or concerns regarding your account, please do not hesitate to contact us, we will gladly assist you.

Regards,
Tangiers Casino

Cheryl on October 19, 2019. Reply

I have deposited over thousands of dollars. I had requested a withdrawal over $4000 after over a month of them reversing it, they finally reviewed and approved my withdrawal but only the amount of $200! not only that but the other $3800 has disappeared from my account! This is disgusting.

The amount I withdrew was $4000 and it was clearly showing as “withdrawable” and not bonus money. I follow all their rules and still they steal your winnings.

Tangiers Casino on October 25, 2019. Reply

Hello,

We hope this message finds you well.

Please be informed that your withdrawal request has been approved for the amount of 200, due to the fact that your winnings were made from a free bonus. As per the rules of the website and your VIP level, the rest of the funds have been automatically voided by the system since they were not cashable.

Please refer to the Bonus Rules page, section 2. Bonus and Free Spins – General Terms:

Maximum withdrawal amount from free bonus money are as follows:
(iii). Gold maximum €200,

We hope the information has helped you and should you have any further questions or concerns regarding your account, please do not hesitate to contact us, we will gladly assist you.

Regards,
Tangiers Casino

S. H. on August 27, 2019. Reply

I am totally gutted about the whole process with Tangiers casino. I have lost faith and trust. I was a loyal player. Asked for a small withdrawal compared to the amount of money I have played here over the past near year. I wanted to stay at Tangiers as I liked playing, the chat people were good to me.. But all that is out of the question now. All due to the delays initiated in sequence overall with a withdrawal request. If you want a smooth operation this site is not setup that way.

Tangiers Casino on August 27, 2019. Reply

Hello,

We hope this message finds you well.

Please note that according to your account records, you have not confirmed your withdrawal method information to the Accounting team, therefore they have requested it in order to be able to process the payout.

Please refer to the Banking page:
Tangiers Casino solicits from all Members the corresponding information of their preferred withdrawal method via email to accounting@tangierscasino.com

Since we have now received your Bank Wire information, please note that your withdrawal request has been reviewed and approved and the winnings should reach your account within maximum 7 business days.

We hope to see you online soon, please do not hesitate to let us know should you need help with anything at all.

Regards,
Tangiers Casino

Mark Buckley on July 9, 2019. Reply

After depositing $50 from my credit card, I also received some bonus money. After winning in excess of $6000.00, which was clearly marked “withdrawal balance”, the withdrawals, which were within weekly limits, were reversed. Apparently due to bonus rules, as per their “bonus terms and conditions” on there website, which in not clearly stated when creating an account, or playing the games. The reversal took place after I was informed, via a conversation with the website chat representative, that their was no issue with the requested withdrawal, and I would receive the money within 5 working days.
Not only was this withdrawal reversed, and any monies not received, but the amount has completely disappeared from my account. I will be taking this matter further.

Tangiers Casino on July 10, 2019. Reply

Hello,

We hope this message finds you well.

Please be informed that a full review of your account took place. The review included all documents, profile information, all account activity and game logs.

When checking the game logs, we noticed that you had bets of over 5, which is a breach of our terms and conditions.

Due to this reason, your withdrawal request could not be approved and all the winnings were voided, as per the following rule that can be found on our site, under the Bonus Rules page:

Until the play through requirements have been met, the maximum amount per spin/ bet that can be placed is 5. We reserve the right to decline a withdrawal and void any winnings, if you place a bonus money bet higher than the allowed limit.

Thank you for your patience and understanding. If you need further information please do not hesitate to contact us on Live Chat or via email, we will gladly look into it.

Regards,
Tangiers Casino

Tyson Siddons on June 16, 2019. Reply

Iv been waiting for my money for over 6 weeks now, same deal with getting run around providing details over and over and verification etc. Then money went back into my betting account 3 times, every time I ask on the chat or email security I get a different excuse or barely any info at all. And now I’m apparently randomly been picked to have my account verified and documents etc again delaying it a further 6 days.

Tangiers Casino on June 17, 2019. Reply

Hello,

We hope this message finds you well.

Please be informed that your withdrawal was unfortunately declined due to the Verification Process. This consists of Management selecting a few random accounts with pending withdrawals, in order to review all account activity, previously provided documents and game sessions, with the end goal of making sure that the withdrawal process runs safely and smoothly for all members.

Please note that the new payout request that you have placed on the account will be reviewed as soon as the verification is completed.

For any further information, please do not hesitate to contact us, we will get back to you right away.

Regards,
The Tangiers Casino Team

Chantelle on June 3, 2019. Reply

Made a withdrawal and they refuse to pay out. Claimiung they reversed it and I played it $2000! This never happened! They simply took my money and I have deposited far more than this amount.

Tangiers Casino on June 5, 2019. Reply

Hello,

Thank you for getting in touch with us with regards to this matter.

Please note that we have looked into it and found that the reason why your latest withdrawal request has been declined is due to the fact that you had bets of amounts over AUD5 while wagering a bonus.

Due to this reason, your withdrawal request could not be approved and the winnings were automatically voided, as per the following rule that can be found on the website, under the Bonus Rules page:

Until the play through requirements have been met, the maximum amount per spin/ bet that can be placed is AUD5. We reserve the right to decline a withdrawal and void any winnings, if you place a bonus money bet higher than the allowed limit

We thank you for your patience and we are on chat 24/7 should you need further assistance or information regarding your account.

Kind regards,
The Tangiers Casino team

Dannielle VanHagen-Marr on March 12, 2019. Reply

I have been waiting for my withdrawal since the 1st of March and they have asked for my bank details twice, not sure what they did with them the first time. I then needed to provide more documents for validation which took about an hour of arguing because apparently security could not read the clearly printed address on my phone acc. Was then told will take up to 5 business days. Then I noticed that the money is back in my casino account and they have apparently chosen me randomly for more validation. 12 days later I still can’t have my money.

Tangiers Casino on May 16, 2019. Reply

Hello,

We hope this message finds you well.

We have checked your account and withdrawal, and the Accounting team informed us that you confirmed receiving the payment as well.

We hope that you have enjoyed your winnings to the fullest and we are looking forward to seeing you online, where your Account Manager will be ready to get you the best deals and tell you all about the newest tournaments and promos.

Kind regards,
The Tangiers Casino team

toan nguyen on October 22, 2018. Reply

I created a new player account on Tangiers Casino. I reached approximately $120 using their welcome bonus, and after playing a while, my balance was at $80 when I decided to contact customer service via chat to ask where I can view the status or progress of my wagering requirements. Chat told me to contact their security team, whereby my account was locked with no explanation. This is my first time registering on their site. I do not use multiple accounts, etc. I think I reached their playthrough, but they didn’t want to pay me, so instead they locked my account for “inconsistencies”, which they did not provide nor could point out.

Tangiers Casino on May 17, 2019. Reply

Hello,

We hope this message finds you well.

For any information regarding the status of your account, please contact our Security department and our colleagues will get back to you as soon as possible.

Kind regards,
The Tangiers Casino team

FranD on September 5, 2018. Reply

A quality establishment that sems to have been around for ever. I have been playing Tangiers for 5 years and there is never any surprises when I cashout, even if they take a bit longer for my country. Liking the new Races promo which allows me to compete at slots with other players for cash.

Tangiers Casino on May 17, 2019. Reply

Hello,

We are happy to hear that you liked the Races, we are adding new and exciting ones all the time and we hope that they will all get you lots of winnings and withdrawals.

Enjoy the games and don’t forget to come on chat for the best deals and promotions, we are online 24/7.

Kind regards,
The Tangiers Casino team

Panayiotis on December 1, 2017. Reply

1. I deposited on 30/11/2017 75EUR (25EUR and 50EUR).
2. I asked from the Live Chat to remove all the bonuses before I play which they nicely did.
3. After I lost on my first deposit, I deposited 50EUR and again the same as point 2 occured.
4. I played roulette and I accumulated a balance of 108.4EUR .
5. Once I exited the roulette, my balance went down to 58.40EUR
6. I called the customer support but unfortunately, the guys on the phone where at least not capable of helping me and they started saying that I used the bonus and thus my bonus went down. But when I asked him to check the audit trail of the forfeit of bonus and the actual time that I played they could not and they told me to speak with Live Chat. During my second time that I called they hang up!!!
7. I spoke with the live chat and a guy named Tom told me that my balance on their screen showed 108.4 and he asked me to clear cookies/cache because that might be the reason (I found it strange but I tried and my balance was still 58.40EUR).

Tangiers Casino on June 7, 2018. Reply

Hello,

We know that we discussed on this matter at the moment when it happened, but we happened to find this post as well and wanted to make sure that everything is clear.

We have checked your account and found that on the 30th of November, the balance you left on your account was indeed 108.40 euros.

On the 1st of December you found the same balance in your account and you started playing from it as well. You played Roulette and your first bet on December 1st was 58 euros, leaving you with a balance of 50.40 euros. If you check the screenshot that you sent us via email, you will find that the line where you can see the 58 amount is marked with Casino Buy In, which is the name we are using for Casino Bet.

We also noticed that our colleagues on chat recommended you to clear cache and cookies, as they could see the correct balance on our end. We understand it might be a little frustrating, but just to rule out any connectivity issue that might delay the update of information on your end, it is necessary to do this as well. Just as well you can try the site from an incognito browser.

Just to make sure that there was no visual desynchronization, we have added the 50 in cash to your account, and should you decide to give the games another try the amount will be there, cashable, waiting for you.

For any concerns you might have or any other questions, please let us know and we will look into it right away.

Kind regards,
The Tangiers Casino Team

IMPORTANT: Before posting any opinion on Tangiers Casino, please read this so your comment can be published!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Latest player comments

Exclusive Bonuses

Latest News