Spin247 Casino logo

Spin247 Casino Player comments

3.3/5
Very Good

87 player comments/reviews on Spin247 Casino

SB on July 16, 2021. Reply

I have made a deposit in 2 days. R400 on Monday, 12 July and R200 on 13 July. I have emailed customer support and have not even received an acknowledgment. Live chat does not work I waited more than 25 minutes in the live chat queue which I screenshot and sent to the customer support email. It is day 5 and I have heard nothing.please give me a telephone number so I can speak to someone because clearly customer support is ignoring me.

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on July 27, 2021.

Hi SB,

We are sorry to hear that you are experiencing difficulties with your Spin247 account. We can confirm that an email has been sent to you by our customer service and hope to resolve your issues as soon as possible.

Kind Regards,

Team Spin247

Karabo Phore on July 8, 2021. Reply

I made a deposit on the 28th of June, was deducted from my bank balance but the money did not reflect in my Spin247 account. I contacted them via live chat twice and they said I will be refunded but nothing up to date and I even sent through proof of payments.

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on July 27, 2021.

Hi Karabo,

We are sorry to hear that you are experiencing difficulties with your Spin247 account. We can confirm that an email has been sent to you by our customer service and hope to resolve your issues as soon as possible.

Kind Regards,

Team Spin247

Richard on July 8, 2021. Reply

I deposited R100 but it didnt reflect in my spin24/7 account I spoke to there live chat agents but they reply like robots, I also was ask for a copy of my id,Im South African and stil have the green book id its a but damage my picture and details are clear yet they cant except it, telling me to get stamped birth certificate.? I enjoy spin24/7 but the delay in handling a complain frustrates me

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on July 27, 2021.

Hi Richard,

We are sorry to hear you experienced difficulties while using our services. We have reviewed your account and can confirm the R100 has been added back to your bank account.

Please let us know if you still need any support.

Kind regards,
Team Spin247

Isaac on July 7, 2021. Reply

The games are fun enjoyable to pass time as well however, they said a withdrawal to a bank account it’s made in one working day and I have made two withdrawals on monday to my bank account and I haven’t recieved it yet and one of the withdrawal amounts have changed from R300 to R97, 00 which I don’t understand how i want to make a second deposit however I can’t do that when I have no idea if I’ll even recieve my payment. I sent an email but no response i thought the 247 was supposed to operate 24/7.

Angel on July 6, 2021. Reply

I see on the reviews you keep on saying we should email you, yet you don’t respond to our emails, your agents on the live chat they never give a straight answer and they keep on asking the same questions over and over again until it disconnects and have to wait 30 minutes again to speak to an agent, when I check my withdrawals on my account they are complete but I haven’t got an sms stating that it was processed, and don’t even try to tell me about documents, because I did send them like that live agent said, I even have screenshots of our conversation

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on July 27, 2021.

Hi Angel,

We are sorry for any inconvenience you may have experienced with Spin247 and will take your feedback to improve our customer service. After checking your account, we can confirm that the mentioned withdrawal has reached your account on 07/07/2021.

Please let us know if you still need any support.

Kind regards,
Team Spin247

Fruitman Zwideh on June 23, 2021. Reply

Since 16 June I made a deposit to my spin247 account but even today it doesn’t reflect on my account. Same thing happen with the money I won that day. It is still pending and I guess that if far from that 72 hours period which is a standard time while withdrawing from real online casinos.
Support mailbox does not respond at all.

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on June 30, 2021.

Hi Fruitman Zwideh,

We are sorry to hear you are experiencing some issues with our services. If you could email us a proof of payment document with a payment reference number for the deposit you mentioned at support@spin247.com our team will look into it. Please also include the email address you used when creating your account so we can locate it.

Kind regards,
Team Spin247

Jeff on June 20, 2021. Reply

I have made a withdrawal on june14th of 200 cad. 2 days later I got a email to upload my docs to hooyu and it was all approved so I wait 2 days nothing so I uploaded and sent them to support@spin247.com and today is june19 still nothing so I went on live chat. He said they didn’t get them and they no longer receive emails. So there’s no phone number or emails now? Anyway I upload them onto the site as requested and ask if he can see them. His response was Jeffrey I feel we are running in circles anytihing ealse I can help you with? Also before that there was another withdrawal and it was sent by email transfer and they had canceled it before it went into my account.

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on June 30, 2021.

Hi Jeff,

We are sorry to hear you are experiencing some issues with our services. We were unable to locate your account using the email address you provided. Please contact us by email at support@spin247.com with your login details so we can look into this for you.

Kind regards,
Team Spin247

Thabo on June 10, 2021. Reply

Spin247 it’s real I received my R500 in my account thank you guys keep it up I give 5stars your the best keep sending free spin.the thing is try to add more method of deposit like voucher cause phone bill method doesn’t work

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on June 14, 2021.

Hi Thabo,

Thank you for your kind words, we certainly appreciate your review and congratulations on your winnings! We are always looking to improve our services, so make sure you check in regularly for updates regarding deposit methods!

All the best and happy gaming,

Team Spin247

Taryn on June 9, 2021. Reply

Good day on sunday 6 june 2021 I played the slots for the first time I made a withdrawal of my winnings and I am aware that it takes 2 to 3 working days to pay out I sent an email to.follow up.on payment no response I would like to know when payment would reflect as I look forward to playing again but would first like to see if payments will be made

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on June 14, 2021.

Hi Taryn,

We are sorry to hear you experienced difficulties when withdrawing with Spin247. Could you please let us know by email support@spin247.com your username and the email address you used when creating your account so we can locate it?

Kind Regards,

Team Spin247

Munowarah on June 8, 2021. Reply

Imagine sending 10 emails to support over a 3 month duration and getting Zero response, then imagine seeing that you can send a formal complaint to a diffrent email address which will issue you a receipt of complaint log and still no receipt or response!
Then The ‘ 247 live chat’ is actually NOT 247 as they are not available for half the day and the half of the day when they are available you get put it a queue of 7th place in queue!
The live chat has no way of attaching a file or uploading a document which is ridiculous.
And all of this trouble Im going through to get my own money refunded to me.

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on June 30, 2021.

Hi Munowarah,

We are sorry to hear that you are experiencing some issues with our services. We can confirm that the deposit made on 10/06/2021 has been added successfully to your account.

If you have more deposits in question or if you need further assistance, please contact our customer service by email at support@spin247.com with a proof of payment document to show the payment reference number.

Kind regards,
Team Spin247

Silungile on May 31, 2021. Reply

I deposited 80 on spin247 they deducted from my bank but its not appearing in my account of spin247 iam very angry. i’ve been emailing you but no response. Now I’m even thinking of de activating my spin247 account

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on June 14, 2021.

Hi Silungile,

We are sorry to hear that you feel unhappy about our deposit and customer service received.
We would kindly ask you to provide a piece of full payment information for the failed deposit you have not received by email at support@spin247.com. Please ensure this document includes the payment reference number.

We appreciate your feedback which will allow us to resolve any problems that occur and help us to improve our services.

Kind Regards,
Team Spin247

Anthony Corrigal on May 19, 2021. Reply

I made a deposit of $25 approximately April 15,2021 and have yet to receive any moneys. I had won that same day as I had made a 500 withdrawal and provided Government I.D.and Passport and Bank Statement and still have had no correspondence from anyone or heard anything back from Spin 247 since.

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on June 14, 2021.

Hi Anthony,

We are sorry to hear that you’ve experienced difficulties with your Spin247 account. We have reviewed your account and we can confirm that the withdrawal requested was successfully processed. As for the deposit of $25, we can see that you’ve successfully deposited it on 24/04/2021.

Please contact us by email at support@spin247.com if you need any further support from us.

Kind Regards,

Team Spin247

Thavasan on May 16, 2021. Reply

I have 2 problems to report. Firstly, in November 2020 my dad withdrew R2100 from spin247, but due to a technicality the bank account he used had to be closed on the morning that withdrawal was processed as a result the bank did notify me that the funds were returned to sender (spin247).
I contacted spin247 via email and live chat followed all their instructions including providing bank statements proving those funds were not received, was informed that the relevant department is handling the matter, but sadly till now May 2021 my dad has not received his winning.
And now 11 days ago on my account I requested a withdrawal for R600 did not receive confirmation SMS but was informed via live chat that withdrawal was processed but till this day have not received my funds and every attempt at live chat thereafter was a failure saying no agents available or busy.

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on June 14, 2021.

Hi Thavasan,

We are sorry to hear you and your dad have been experiencing issues with your withdrawals. We would kindly ask you to send us via email at support@spin247.com your exact email addresses and usernames used when creating your accounts so we can locate them.

Kind Regards,

Team Spin247

nandi gaqa on May 5, 2021. Reply

I deposited R100 and it was never credited to my spin247 account i have been trying to get in contact with them but no luck even emailed them on support@spin247.com. I later on deposited R50 into my spin account the money was credited with no problems but my R100 was never credited and yet the money was deducted from my bank account. I dont think I will play nor trust spin247 again since the casino is showing negative reviews.

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on May 14, 2021.

Hi Nandi Gaqa,

We are sorry to hear you have been experiencing issues with your deposit. Your deposit has been reviewed and to investigate this further, we will need an up to date bank statement covering the date of the deposit onwards and a payment notification (including reference). These can be sent by email at support@spin247.com with your username included.

Kind regards,
Team Spin247

Kind regards,
Team Spin247

ROBERT WATKINS on April 29, 2021. Reply

I recently tryed to make a withdrawl 7 days ago, have sent all the required information the casino requested, after each photo I’ve sent i get a text saying contact support, when I do this ,and if and when I get threw because they always seem that no one is available I talked to Peter for about 15 minutes,then suddenly disconnect, well I was livid and fortune got peter back as support agent litterly 5 minutes later and didn’t remember our conversation at all ,then suddenly disconnected again, so the 3rd time I get ahold of support agent Peter again, and has no recollection of who I am so again I answer all the questions needed and told the same thing over again and then disconnected, I jus want my withdrawl and promise you’ll never hear from me again,thank you

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on May 14, 2021.

Hi Robert,

We are sorry to hear you’ve experienced some issues with your withdrawal and our customer service. It appears we are currently outstanding a phone bill ID – we would kindly ask you to contact us via email at support@spin247.com and we will be able to advise further.

Kind regards,
Spin247 Team

Crystal Haines on March 19, 2021. Reply

I was encouraged to make a deposit (via text message, emails and pop up notifications on the website) several times. I finally did so and it took a long time for my deposit to finally be reflected in my account. I did not receive any of the match bonuses promised (ie. 200% match for first deposit nor the “up to 100 free spins”). Live support was not available and there isn’t phone support available. So in order to express my issue I would have to wait for a response via email before using any of the funds I just deposited. Then I see a pop up that read” deposit again a min $10 to receive a 100% bonus. So I’m thinking that I may not have deposited the min required to receive my bonus. Not so…my $10 deposit went through within minutes and only the $10 was matched at 100%. I decided to play regardless as that was why I was on the site to begin with. There is a limited selection of games that are all very similar. The patterns of wind and losses were so small and not consistent with my bets. So I spent hours going between $10-$50 for a balance. Very boring! I ended up logging out when I had a balance of approx $20 and went to a different site to play. The following day I logged in after receiving a text message that made an apology for having trouble with Interac deposit method. This never happened, however the message read that to compensate me for my troubles that my account had been credited $5 and in order to receive this all I had to do was log in. So I did…there wasn’t anything credited to my account and my balance displayed was $0.02???? I do not recommend playing at Spin247..there is some funny business going on and they are very deceptive in their advertising!!

Elroy on March 12, 2021. Reply

I made a deposit and they never credited my casino account yet they debited my bank account. I spoke to Peter who told me there was a network issue and that I should give it 72 hours, 72 hours later still nothing I then spoke to another consultant or asked me to send a mail to support which I did support then asked me for all kind of details which I sent it is now 8 days and still not a word from any of them. The service is really bad.

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on March 18, 2021.

Hi Elroy,

We are sorry to hear you had a bad experience while using our services. We couldn’t locate your account using the email address you provided. Please contact us by email at support@spin247.com with your login details so we can look into this for you.

Kind regards,

Team Spin247

Diane on February 16, 2021. Reply

I’ve done 2 phone deposits ( a few days apart as I didn’t know i was charged when the transaction failed ) each time I had to do it twice as it wouldn’t let me enter the pin code the 1st time, catch is they still charge you. I have contacted support and sent screenshots to prove it was taken outta my account twice but I was only credited once. The agent simply told me it was the wrong date and disconnected the chat before I could respond to her. It was not the wrong date and she would have clearly seen that because the 2nd time I called was 5 mins after the 1st one on the same day and it went through and credited my account. It was the 1st deposits I ever made to my account and the phone bill showed both chargers for the same day. Makes no sense to me, the 2nd time I tried to do a phone bill deposit, it did the same thing. Charged twice but only credited my account once. Support agent used the same excuse and ended the chat. Stay away from this company. I also hear that they will make whatever excuse possible to not make a withdrawal.

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on February 25, 2021.

Hi Diane,

We are sorry to hear you had a bad experience while using our services. We would kindly ask you to send us a phone bill covering the date of the failed deposit to support@spin247.com so that our payments team can look into this further for you.

Kind regards,

Team Spin247

Mbulelo on February 6, 2021. Reply

I deposited money into my spin 247 account, the money left my bank account but was never credited….I am glad I didn’t deposit a lot as I was still testing the system and they have failed the test….. After a lot of back and forth with their not so helpful support I’m drained and don’t think I can trust Spin247 again…. I’ve been sent from pillar to post told to wait for 72hrs when that was done the staff kept rudely cutting me off from the chats as I was enquiring…. I sent my bank statement as proof but they don’t seem keen to assist.

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on February 15, 2021.

Hi Mbulelo,

We are sorry to hear you have a bad experience while using our services. We take customer satisfaction seriously and would like to apologise for any inconvenience caused.
We would kindly ask you to provide a a piece of full payment information for the failed deposit you have not received by email at support@spin247.com. Please ensure this document includes the payment reference number.

We appreciate your feedback which will allow us to resolve any problems that occur and help us to improve our services.

Kind Regards,
Team Spin247

Marianne Mantik on February 3, 2021. Reply

I sent a deposit in early Jan 2021. It left my bank account and was never credited to my Spin 247 account . I contacted support who advised I wait 72 hours for the payment go be returned to my bank. After 72 hours payment was not returned to me and I contacted support again who advised I should speak with my bank as it was their issue. I spoke with my bank who informed me that since Spin 247 uses “autodeposit” they have to be the ones to return my funds. I email customer support and two days ago (almost a month of missing funds) I get a reply stating I should contact online support and they will advise me what to do.. I follow these instructions and wait for customer support for 20 minutes and am told I must supply a copy of my up to date bank statement for them to go over. They want to see every transaction between the date I sent payment and today . This is rediculous. I can understand showing the payment complete with confirmation numbers going out of my account and then any incoming amounts to show it wasn’t returned but beyond that is irrelevant. Where I spend my money is none of this casinos concern. Just give me my money back already!!!

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on February 11, 2021.

Hi Marianne,

We apologise for the inconvenience you have experienced while depositing on Spin247. If you could please send us by email at support@spin247.com a bank statement dated from 27/12/2020. This does not have to show any information other than what we would need to be able to see that the funds were not returned within 72 hours. We would also require a proof of payment for the failed deposit on the 27/12/2020 containing the reference number.

Please don’t hesitate to contact us by email support@spin247.com if you have any other concerns.

Kind regards,
Team Spin247

Sumz08 on February 1, 2021. Reply

Yeah been waiting in queues to speak to someone for 2 days. Emailed customer support si many times they dont respond iether.
When u get to 1 I the queue they just revert u back Into a queue. My deposits in space right now and I’m so irritated with this lot what ki d of customer service is that

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on February 1, 2021.

Hi Sumz08,

We are sorry to hear that you’ve experienced difficulties with your deposit. Could you please let us know by email support@spin247.com your exact email address and username used when creating your account so we can locate it?

Kind Regards,

Team Spin247

Lucia on January 31, 2021. Reply

The support must be train well course when you asking them about sumthing they not giving us answer end up waiting for them so long que for nothing.as me I withdraw 1300 rands but I feel suprise that I only got 494 rands I really don’t were is the other money .but support not given me the answer ,and the other thing I deposited using telephone bill 2 month back til now support ask me to send the proof of payment by email but still today no money no answer

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on February 1, 2021.

Hi Lucia,

We are sorry to hear you experienced difficulties when withdrawing with Spin247. Could you please let us know by email support@spin247.com your username so we can locate the exact account?

Kind Regards,

Team Spin247

Logangrace on January 27, 2021. Reply

I have just made 2 deposits both of which didn’t credit to my account but it damn sure went out my bank account.
This is the 7th time this is happening in the past few weeks!

I have still not even received my money back in my bank like the support agents said I would. I read I’m not the only 1 this has happened to so don’t u think its time you relooked your payment methods? Any body with self respect would want thier product to be a success and not get bad reviews so do something to make it good.

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on February 5, 2021.

Hi Logangrace

We apologize for any difficulties you have experienced with your deposits. We invite you to contact our team via email support@spin247.com to confirm which deposits were unsuccessful so that we can help you solve this issue.

Kind regards,
Team Spin247

Angie Lindokuhle on January 19, 2021. Reply

I have requested withdrawal on the 27th of December till today I haven’t recieve my money.

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on February 1, 2021.

Hi Angie,

We are sorry to hear that you’ve experienced difficulties with your withdrawal. We have reviewed your account and we can confirm that the withdrawal requested on the 25th was successfully processed. As for the withdrawal requested on the 28th, we can see that you’ve decided to reverse the funds later that day.

Please contact us by email support@spin247.com if you need any further support from us.

Kind regards,
Team Spin247

Khulani265 on December 14, 2020. Reply

I have requested a withdrawal on the 8 of December,was told I will get my payment in 1-4 days,I was requested to submit my ID then I did but till today I’m still waiting, when I contact live chat doesn’t respond and I have sent many emails they also don’t respond

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on December 15, 2020.

Hi Khulani265,

We are sorry to hear that you feel unhappy about our withdrawal and customer service received. The reason we require proof of ID and other documentation before making payments out is to ensure as far as possible that payments are made to the correct people. Whilst we do appreciate that this can delay a withdrawal being processed it is a verification process that all of our customers have to complete at some point during the lifetime of their account. Can you confirm whether you have received your withdrawal since?

Kind regards,
Team Spin247

Khulani265 on December 16, 2020.

I’m still waiting for my withdrawal,I received an SMS that my withdrawal was approved and is on its way and that was 2 days ago

Nicole Ohlson on December 11, 2020. Reply

I made a deposit on 8 December and it was not credited to my account. I was given the run around and first told there’s nothing they can do I must wait. Then I was told to contact the payment provider Easyeft trying to shift the blame to them. After providing proof of payment it was confirmed that I must be refunded by Spin247 but I still haven’t received my refund. Support doesn’t reply to emails either. I have referred many people to Spin247 but I regret it now. This casino has the potential to be one of the best but sadly they are letting themselves down now by messing with people’s money

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on December 15, 2020.

Hi Nicole,

We are sorry you are experiencing difficulties when depositing on our casino. Can you confirm whether your deposit has been credited to your account since?

Kind regards,
Team Spin247

Shanara on December 10, 2020. Reply

They try give you the run around when you attempt to withdrawal in hopes you decide to play more of your money. When chatting with live agents they constantly repeat the same process of “Your account details are incorrect. ” Yet I literally went through all of my details yesterday and today when I submitted them there, again, were incorrect details. When told to quit giving me the run around the messages are referred to as “typos” unprofessional and not worth spending your money. I have not received my winnings. I’m guessing I have to join the line of 2 month waiting lists……

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on December 15, 2020.

Hi Shanara,

We are sorry to hear you experienced difficulties when withdrawing with Spin247. At some point during the lifetime of a player’s account, we do require to verify the registered details by requesting identification. This is done to make sure the money is sent to the rightful owner. Can you confirm whether you have received your withdrawal since?

Kind regards,
Team Spin247

Thandiwa on December 8, 2020. Reply

I have made 2 deposits and the money left my bank account but was never loaded to my account. I am sick and tired of being told that the matter is escalated for 2 weeks now.

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on December 15, 2020.

Hi Thandiwa,

We are sorry you are experiencing difficulties when depositing onto our games. Your deposits have been reviewed and in order to investigate this further, we will need an up to date bank statement covering the date of the deposit onwards and payment info from the bank confirming the funds were debited. These can be sent by email at support@spin247.com with your username included.

Kind regards,
Team Spin247

Genevieve on December 7, 2020. Reply

I made a deposit and they took my money but never credited my account, when I asked for assistance I was told my login details were incorrect but I never had this problem before.
I even sent an email & till now no response. I’m highly upset right now

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on December 8, 2020.

Hi Genevieve,

Sorry to hear that you’ve experienced difficulties with your deposit. Could you please let us know by email support@spin247.com your username so we can locate the exact account?

Kind Regards,

Team Spin247

Monica on November 25, 2020. Reply

I withdrew my winnings on the 18 of nov and they said I will get it within for to 3 working days but there still nothing and when I try to do a live chat they always tell me that there are no agents available what kind kind service do you give to your customers and we play with lot of money but we struggle to withdraw

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on December 4, 2020.

Hi Monica,
Thank you for bringing this to our attention. We apologise for any difficulties you experienced with Spin247. Could you please let us know by email support@spin247.com your username and issue so we can look into it?

Kind regards,
Team Spin247

MATSHEDISO on November 23, 2020. Reply

Hi
My name is Matshediso since i play Spin247 Casino i never found any problem when i won they payed me within 1-4 days thank you 247 Spin.

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on December 4, 2020.

Hi Matshediso,

Thanks for the great review, we are really pleased to hear you are enjoying our services and congratulations on your winnings! Thanks again for sharing your feedback.

All the best and happy gaming,

Team Spin247

Mapika Nonkie on November 23, 2020. Reply

Hi my name is mapika i made a withdrawal on my account on the 30 of September even today i did not receive any of my winnings

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on December 4, 2020.

Hi Mapika,

Sorry to hear that you’ve experienced difficulties with your withdrawal. Please contact our customer service by email support@spin247.com so we can investigate.

Kind Regards,

Team Spin247

PENNYLOPE on November 15, 2020. Reply

I’ve been waiting for my withdrawal to be processed since the 08th of November, no communication, getting through to the live chat is impossible and the support email seems to be not working as no one ever replies. I’m beyond frustrated!

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on December 4, 2020.

Hi Pennylope,

We’re sorry to hear that you’re experiencing delays with your withdrawal. We can confirm that payment has been made and upon reviewing the payment we can confirm that the funds have left our account. If you need further assistance, please contact our customer service by email support@spin247.com

Kind Regards,
Team Spin247

Antonio Coelho on October 25, 2020. Reply

Hi. My name is Antonio Moreira Coelho. I did a withdrawal request of 80 euros the 13-10-2020. Today is the 25-10-2020 and no payment yet. I did send an email to them but I didn’t get any answer yet. I try to contact them via online chat, but it is always 15+ queue ahead of me. I still dont understand why it takes so long to process the withdrawal. It’s unacceptable to wait us wait for so long to get our money. It is the first that I have such problems in any casino that I use to play.. I just want my money..

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on December 4, 2020.

Hi Antonio,

Sorry to hear that you’ve experienced difficulties with your withdrawal. We have reviewed your account and we can see that you’ve decided to reverse the funds. Please contact us by email support@spin247.com if you need any further support from us.

Kind regards,

Team Spin247

Letty Ndlovu on October 21, 2020. Reply

They take so much interest on direct deposit, like taking R236 from my account when I only authorised to deposit R200. Why?

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on December 3, 2020.

Hi Letty,
Thank you for your comment. These additional charges of R36 were assigned to your deposit by the issuing payment provider you used. We apologies if this caused any troubles, please let us know if you still need any support.
Kind regards,
Team Spin247

Nompumelelo Cele on October 12, 2020. Reply

On September I made deposit on my 247 spin account and I played their game. I won and I asked for withdrawal ,which I never got. First they said they will pay in 3 to 4 days but nothing. I then sent an email and they requested my details which I have sent to them with the hope that they will pay me. But still I was ignored.

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on October 16, 2020.

Hi Nompumelelo,

We are sorry to hear you are experiencing difficulties with your withdrawals. It appears we are still outstanding identification on your account. Please kindly contact our customer support support@spin247.com to discuss this further. Once the requested identification has been received we will be able to process any outstanding withdrawals. We apologise for any inconvenience caused.

Kind Regards,

Team Spin247

Sinah on October 5, 2020. Reply

Hi I’m Sinah I’m still waiting for my money that I withdrawed on the 3rd of October may you please tell me what is wrong ..

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on October 6, 2020.

Hi Sinah,

We hope you are well.

Please allow us a few days to verify the registered details and make sure the money is sent to the rightful owner. If you have submitted the requested identification documents you should receive your withdrawal shortly.

Kind regards,

Spin247 Team

René Simmers on October 3, 2020. Reply

Hi. My withdrawal was processed on 01/09/2020. Were supposed to receive within 10-12 working days. On 17/09/2020. Technical error with all payments of that day apparently. Reprocess again on 17/09/2020. Will receive with 10 working days. Still nothing. No payment received. Have send my bank statement from date 17/09/2020. Now agents telling me I must wait until banking team reviews my statement. This is not right. Is it only a certain amount that gets paid out. Now no one offers to help. All agent telling me just to wait…And how long must I wait…

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on October 6, 2020.

Hi René,
We are sorry to hear you have been experiencing issues with your requested withdrawals. We attempted to re-process all withdrawals from 01/09/2020 via easy eft on the 17/09/2020 however this was also unsuccessful. Our team have worked to resolve this issue and can confirm all withdrawals originally requested on 01/09/2020 have now been reprocessed and successful. We are sorry for any inconvenience caused.
Kind regards,
Team Spin247

Sphindile Mkhize on September 21, 2020. Reply

I’ve been told to send bank statement been sending them left right and center but am not recieving my money its 17 long day but nothing..not even an email explaining where my money went now they are telling me to wait another 10 to 12 day how come?? I just want my money

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on October 6, 2020.

Hi Sphindile,
We apologise for any difficulties you experienced while withdrawing with Spin247. We experienced some technical issues on the 1st of September but all withdrawals should now have been processed successfully. Please let us know if you still need any support.

Kind regards,
Team Spin247

Sphindile on September 16, 2020. Reply

Hi on 27 of august i withdrew money and it was processed on the 1 of September but i never recieved that money its day 10 today and am not getting any help on your support they tell me to wait please help

Sphindile on September 13, 2020. Reply

I withdrew money from spin247 on the 27 of august still today i haven’t received the money. I’ve been told to wait but how long should i wait its been 8 days

Collen Hadebe on September 11, 2020. Reply

I withdrew my winnings on 24 August 2020 , sent them all the documentation they requested and on 3rd September 2020 i received confirmation that the withdrawal has been processed and I will receive it in 1-4 business days depending on my bank. Its now the 11th and i still have not received anything, i have contacted your support Team, a couple of times they tell me to wait its still on its way. Please advise how long it takes for one to get their winnings.

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on October 6, 2020.

Hi Collen,
We are sorry to hear you experienced delays while withdrawing with Spin247. Can you confirm whether you have received your withdrawal since?
Kind regards,
Team Spin247

Sesi on September 11, 2020. Reply

I made a deposit countless times and it declined but when I check my bank statement my money was gone now that I want refund I have told I should wait 72 hours of which I did,the 72hours passed I have not received my money back what kind of a joke is this ? I want my R250 back

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on October 6, 2020.

Hi Sesi,
Thank you for bringing this to our attention. We apologise for any difficulties you experienced with Spin247. Could you please let us know by email support@spin247.com your username and issue so we can look into it?

Kind regards,
Team Spin247

Joe on August 27, 2020. Reply

I withdrew my funds and did get them however… I had to speak to 3 agents and the 3rd one told me my date of birth was incorrect however I know for a fact it was correct and took ages to get it sorted out and no other agent said so previously. Once it was dealt with i did get my withdrawal withing about 3 business days.

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on September 9, 2020.

Hi Joe,
We are sorry to hear you experienced difficulties while withdrawing with Spin247. At some point during the lifetime of a players account we do require to verify the registered details by requesting identification. We are glad to hear you have now received your withdrawal and the issue has now been resolved.
Kind regards,
Team Spin247

Zanele on July 19, 2020. Reply

I withdrew money from spin 247 on the 10th of July 2020 and until today I haven’t received any payment.

Spin247 Casino logo Spin247 Casino on September 9, 2020.

Hi Zanele,
We are sorry to hear you have not received your withdrawal. We would kindly ask you to contact our support team via e-mail support@spin247.com so we can take a look into your account and resolve your query.
Kind regards,
Team Spin247

IMPORTANT

Before posting a Spin247 Casino complaint, player review or opinion (positive or negative), please read our terms so your comment can be published!

Comment terms

Leave a Reply to Genevieve Cancel reply