Casino Player Comments - page 14

Read player experiences, casino responses and discussions connected to our casino reviews.

Latest Comments

SlotoCash

I absolutely love slotocash for the first time in my life I ever hit a jackpot it may not be a lot to anyone else but $1,600 jackpot not that bad actually really good on a 50-cent been thank you slotocash

Jet Casino

Good opportunities to win and great advantages, I have been playing in this casino for a while and everything has gone very well, I have obtained excellent income, highly recommended

Sol Casino

I like this casino for generous bonuses and a variety of games. When you top up, you get a great plus. I give an excellent rating

Sol Casino

Sol Casino is on the top of my personal list. It doesn’t matter what status you have – 10% cashback is returned every week. Lots of bonuses, even more promotional codes to get different goodies. Recommended.

Jet Casino

One of the best casinos in my opinion. A diverse range of games plus an excellent bonus program. I am satisfied with the game here

Captain Cooks Casino

As a disclaimer I don't condone gambling at all. However if you must do it, trust is essential. I found that here. I have had numerous wins and withdrawals in the thousands and ocassionaly tens of thousands with no major issues. Naturally it takes a few days to get it ,Id needs to be verified and you must retain self control not to reverse it all. I have had bad experiences with other casinos, but not this one. I feel…

JackpotCity Casino

I have really enjoyed playing on this casino and have spent roughly 6000.00 give or take. I finally win a little bit and decided to with draw it. And it was taking forever so I contacted chat and get told it's under review by management. The next day I recieved and email requesting my ID which I provided immediately. About two hours later I recieved and email saying my doc had been recieved and approved. And later got a msg…

Wild Tokyo Casino

I made a deposit and played for days. Now I have 400 euros in credit and can no longer access the site. No matter what I try it always comes only 403 Forbidden. The chat constantly tells me to us a VPN, do this do that. Nothing works. Two e-mails sent asking for my payout. The support does not answer at all.

Lucky Dreams Casino

Dear Derek, Thanks for your post. The withdrawal was successfully processed on 16th of March. Should you have any further questions or doubts please do not hesitate to contact us and we will be more than happy to assist. Kind Regards LuckyDreams Casino Team

Lucky Dreams Casino

Dear Liz, Thanks for your post. We are sorry to hear your disappointment. We hereby confirm one more time that we did not receive such transactions. We double checked with the payment provider which informed that both deposits made on 17th March were unsuccessful. In order for us to investigate further we kindly ask you to provide a full bank statement. All we need to be visible is your full name/address/bank account number and transactions to the casino. You can…

Money was taken from my bank account which was rejected which should have been put back straight away or not touch at all. Now they are requesting for my account statement for last month. I've sent 3 times already. Was told 3-5 working days, now back to statements. just send my money back and delete me.

I Had requested my account to be closed many times, , but it was still open, i deposited but the casino agreed to refund my deposits in an email, which was decent of them i thought, but i still haven't received the refunds and is over 4 days now, so why say you are refunding me and now not answer any emails from me?

Very disappointed. After winning $2,600 this morning, all the money suddenly disappeared and the balance go back to $0. Nothing is fixed after chat with support team.

Captain Cooks Casino

I had converted my vip points and recieved $30 for them. I then was unable to access any games and I was told to contact risk management,2 weeks later still no response from risk management. Finally live support allowed me to access the games, only to find my $30 gone from my account. Again was told to contact risk management and to this day that department has never once ever contacted me. They only send email after email trying to…

Lucky Dreams Casino

Dear Panagiotis, Thanks for your comment. We have run an in-depth review and we can confirm that there’s no suspicious activity nor anomalies in your account. You have reached a max balance of $490.90 on 1st March 2022 at 07:50:14. The staking activity continued with no breaks, except a 30 minute pause when the balance was already down to $4, until the full balance was played down to $0.1. We have sent you an email to your registered email address…

Lucky Dreams Casino

Dear Hannes, Thanks for your review. We are sorry to hear that our verification process was an inconvenience for you. Your withdrawals have been successfully processed as soon as you provided all documents required to verify your identity. Whilst we can appreciate that our KYC verification on the first withdrawal might be a hassle for some customers, we would like to stress out that it is in place to make sure that both our customers and ourselves are protected against…

Lucky Dreams Casino

Dear Courtney, Thanks for taking time to review our casino. We are glad to hear that you had a good withdrawal experience with us. At Luckydreams we always play by the book, honouring our word, respecting rules and T&C. This means that, as it was in your case, we will always pay legitimate winning customers (as long as they provide with documents to verify their identity) and reward eligible customers according to our promo T&C. We are sorry to hear…

Grand Mondial Casino

Hi Marcia Risk management will reply within 3 business days and everything will be sorted out. If you don't hear from them by Monday, please come back and reply here and I will move them along. Cheers

Grand Mondial Casino

I won 275 000 dollars Canadian. I was told via chat my withdrawal would be paid in 20,000 increments starting today. I checked my account and it was not withdrawn from my balance so I contacted support. Now they tell me I have to contact Risk Management. The reason is unknown and the Risk Mamagement people have not emailed back. Cant get through on the phone. I am beyond angry. This is a lot of money and I want it…

You're able to deposit to the casino in seconds; however, when you attempt to withdraw, they lock you out of your account. I have been waiting to be paid my withdrawal for over 35 days now. I have given them all the documents they requested. My winning was a little below 2k. They had been telling that my account is under review for weeks.

Zodiac Casino

Been asking to know when I'll receive the 2000$ I won and withdrew but no response and I deposited alot of money to be ablento win this money but no one answers me and I'm stressed because I get no help.

Lucky Dreams Casino

I am very disappointed, I have been playing on this casino for a while now and after making 2 withdrawals perfectly fine I now find that every promotion or "gift" they give u is a pure joke. They send you promotions saying you get cash back but when the time comes they do not follow through... They continue to tell you that u deposited on the next day according to the time zone even though you deposit 2 days prior…

Lucky Dreams Casino

Today I deposit 50 dollars and I’m winning 500$ and left because I had to go work. After I finish work, I come home and go online to keep playing my favourite pokies machine and the 500$ I win before are gone and I was back to the 50 dollars. I went to check my history of my recent gaming and it was deleted. I couldn’t chat them because they busy all day. After ages waiting I spoke with one…